wo 25 mei

Amicitia

St. Teunisfeest

Harmonie St. Caecilea viert haar jaarlijks St. Teunisfeest, waarbij de keuze dit jaar op July Vijgen is gevallen

St. Teunisfeest

Tijd en locatie

25 mei 2022, 19:30

Amicitia, Markt 9, 6431 LG Hoensbroek, Nederland

Over het evenement

Harmonie St. Caecilia nodigt u van harte uit voor het bijwonen van haar jaarlijkse St. Teunisfeest.

Tijdens de feestavond wordt de onderscheiding "Het Teuntje" uitgereikt. Het Teuntje is dé onderscheiding voor mensen die Hoensbroek op een possitieve wijze op de kaart zetten.

Dit jaar is de keuze gevallen op July Vijgen: een dame met heel wat noten op haar zang!

July zet zich al sinds jaar en dag in voor de Hoensbroekse gemeenschap. Haar inbreng voor de Breuker Vastelaovend is niet alleen in Gebrook bekend, maar ook ver daarbuiten. Zo stonden July en de Muppe al op het podium vanhet LVK en staan ze ook in 2020 weer in de top 1111 van L1. July vervult daarnaast ook de rol van beschermvrouwe van het CCH.

Buiten de carnaval heeft July al talloze presentaties voor haar rekening genomen: van concerten van de Harmonie tot gedichten in de kerk. Ze heeft ook haar medewerking verleend aan diverse cd's en aan dialectboeken.

Kortom teveel om op te noemen. July Vijgen, zo stelt het Teuniscomité van de Harmonie, is daarmee echt een van die Hoensbroekenaren die de waardering van de Hoensbroekse gemeenschap meer dan verdiend heeft.

Het Teuniscomité, bestuur en leden van de harmonie nodigen u van harte uit om aanwezig te zijn bij de feestelijke uitreiking en July met haar onderscheiding te feliciteren.